Maiatza iritsi da, eta honekin batera irakasgai honen amaiera eta udararen hasiera. Azkar batean pasa da lauhilekoa, oraintxe hasi berri garela ematen du eta errealitatea iada asignaturari amaiera ematen gabiltzala da. Hortaz, irakasgai hau isteko asmoz, lauhilekoan zehar egindakoa gogora ekartzea ideia ona iruditzen zait. Lauhileko honetan izango genituen asignaturen berri jakitean, las tecnologias de la informacion y comunicacion el educacion infantil irakurri eta burura etorri zitzaidan lehenengo gauza asignatura hau oso teorikoa izango zela izan zen. Lauhilekoak aurrera egin ahala aurreiritzi hau desegin egin dut, izan ere, oso praktikoa eta parte hartzaileak izan baitira klaseak. Asignatura hau bi zatitan egin dugu. alde batetik arlo teorikoa Orzurirekin eta bestetik, arlo teorikoa Joxemirekin. Bigarren zati honek blog bat sortzea eta hau eguneratua edukitzea eskatu digu, hau da, baliabide honetara igo behar ziren klasean egindako ariketa indibidual, zein taldekakoak. K...
Video de Marta Peirano ¿Por qué me vigilan si no soy nadie? Reflexiona en grupo sobre el video y escribe en tu portafolio un texto de 250 palabras sobre lo que te permite pensar sobre cómo nos afecta como ciudadanos, consumidores y seres humanos. Después de ver el vídeo sobre la charla de Marta Peirano, hemos reflexionado en grupo y esto nos ha llevado a sacar diferentes conclusiones sobre el control que ejercen las tecnologías sobre nosotros. Gracias a este vídeo, hemos podido ver hasta qué punto nos controlan sin que nos demos cuenta (vía GPS, Whatsapp, Gmail, Webs…), puesto que no nos concienciamos de la influencia que tienen sobre la ciudadanía, hasta el momento en el que alguien no nos enseña la realidad de la situación. A través de la tecnología, van conociendo poco a poco los gustos, aficiones e intereses de cada persona y, de esta manera, saben qué ofrecernos para sus propios beneficios. Así, los anuncios que aparecen en las diferentes aplicacio...
Kaixo! Lauhileko honetako lan modularrean narratiba digitala egitea eskatzen zen, non bertan aniztasuna landu behar zen. Aniztasunaren barruan zein gai landu, talde bakoitzaren esku gelditu zen, hau da, gaiaren aukeraketa taldeko kideen artean aukeratu behar zen. Nire taldearen kasuan, familia aniztasuna lantzea pertsatu genuen, izan ere, gizaki garen heinean eta pertsonekin lan egingo dugun neurrian, familia egitura/eredu ezberdinak ezagutzea behar beharrezkoa iruditzen zaigu. Jarraian uzten dizuet azken emaitza: Egile testua iraurri nahi izanez gero, klikatu !
Comentarios
Publicar un comentario